sobota, 29 września 2012

LISTY DO M.

List od męża!

 Witaj Piękna Dziewczyno na spacerze widziana.
Gdy tak podążasz w kolo tego zielonego placu z ta potężną zwierzyna,oka  z ciebie nie spuszczam przepiękna dziewczyno.
Włosy twe na wietrze jak żagiel na fali powiewają wdzięcznie gdy patrze z oddali.
Wiem ze narazie nie mam na co liczyć jesteś zbyt zajęta opieka nad dziećmi wiele ci kosztuje,lecz ja się nie lękam i jestem cierpliwy.
Umiem wiernie czekać aż nadejdzie chwila dogodna . Abyśmy dożyli razem chwil wspaniałych i wzniosłych.
Gdy już dzieci wyprawisz i pójdą w świat, będziemy wtedy wolni jak niebiański ptak.
  Widze cie codziennie, choć przez chwile małą,lecz Cie nie zapomnę bo w sercu mi zadrżało.
Jesteś Piękna w całej swej okazałości,nawet wtedy gdy popadasz w swoje złości.
 Kocham Twoje włosy kocham twoje ręce i będę Cie Kochal każdego dnia więcej.

Może przyjdzie w końcu taka chwila, która nas połączy i będzie trwać wiecznie.
Będziemy wtedy tylko dla siebie-bez smutku,bez troski,bez zmartwień kiedyś tak będzie!
  A narazie pozostaje czekać i zachwycać się twoim widokiem.
Kiedy już zrozumiesz to będzie wspaniale ze Ja Kocham Cie jak wariat w swym szale!
Na ten czas Cie zegnam,ale nie na zawsze.
Jeszcze kiedyś napisze, chyba ze nie życzysz sobie moich wyzwań wtedy będę czekał na twój ruch najmilsza sercu memu-kobieto moich marzeń i snów!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz